sandraalgotsson

bara sandra,

fredag hela veckan lång!

Kategori:

Fredag redan! Vart tar tiden vägen! Helt galet fort går det! Har iallafall varit ledig några dagar! Välbehövligt och jätteskönt! Har tränat en massa, träffat fina vänner och umgåtts med familjen! Precis det jag behövde. Hade gärna träffat min älskade pojkvän med. Men han jobbar och sliter nu men nästa vecka då åker jag till honom! Saknar honom nu!

Igår var ju meningen att jag skulle ha en vilodag. Gav mig själv sovmorgon, sov till nio ungefär. Tog det ganska lugnt sen, låg och läste hela dagen! Men sen blev jag otroligt rastlös så beslöt mig för att ta en härlig powerwalk! En timme blev det. Helt ljuvligt. Behövdes verkligen. Hemma och tog det lite lugnt. Men rastlösheten gav sig inte så jag beslöt mig för att åka och träna bodypump! Och gud vad glad jag blev att jag gjorde det! Nästan fullt pass och en massa energi från de andra deltagarna! Härligt! Så jävla bra pass med!
På kvällen blev det jordgubbar och grädde med mor och far. Hur gott är det inte att de svenska jordgubbarna äntligen har kommit.

Mamma bad mig att hänga med och träna imorse igårkväll.. Hmm jag visste inte riktigt hur jag skulle göra.. jag sov på saken och vaknade utvilad och pigg klockan halv sex imorse! Så jo absolut jag hängde med min kära mamma på den tidiga bodypumpen klockan 06,35! Så gott att ha träningen gjord! Somnade en stund när jag kom hem, nu är jag nyduschad och fräsch, tänke åk till blommigt och prickigt och lite annat smått och gott! Innan jag börjar jobba klockan fyra. Blir jobb till söndag klockan tolv. Så imorgon har jag vilodag. Ser jag faktiskt framemot!

Hoppas ni får en härlig helg mina vänner!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: