sandraalgotsson

bara sandra,

ganska så trött..

Kategori: Allmänt

Några ledig dagar har jag framför mig! Äntligen! då jag mer eller mindre jobbade varje dag förra veckan! Plus dagen igår! Känner mig ganska så sleten i huvudet kan jag säga! Det hör liksom till när jag jobbat mycket, kommer på köpte! Var på möte idag också och då blir jag ännu mer slut! Men nu är jag som sagt ledig vilket känns helt ljuvligt! Har inte gjort särkilt mycket än, kollat en film och håller nu på att laga litr mat. Kyckling i ungen blir det idag! mumsfilibaba!
Ikväll blir det lite träning för min del! Ett efterlängtat spinningpass! Var över en vecka sen nu och det ska bli så härligt! En rejäl genomkörare! Precis vad jag behöver just nu! Sen får vi se om det blir något mer. Just nu känns det inte så, men brukar i och försig ändra mig när jag väl kommer dit!

Hoppas ni har en fin dag!:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: