sandraalgotsson

bara sandra,

Händelserika dagar!

Kategori:

Ni får ursäkta mitt dåliga bloggande nu över midsommar! men det säger sig nästan självt att man inte hart lika mycket tid att sitta vid datan under en högtid!
 
Tänkte iallafall först tacka alla för en super midsommar! Verkligen toppen! precis såhär en midsommar ska vara! Midsommarstång, midsommarkrans, sill och potatis, lekar, rosevin och en massa snappsar med underbara människor! Tack ännu en gång! En midsommar jag sent ska glömma! Hoppas på en repris nästa år kan jag säga!
 
Minus dock är att jag blev förkyld.. näsan rinner och halsen skaver. Blir ju så när man är ute mitt i natten och det regnar och man kanske inte riktigt är klädd för dåligt väder! Men hoppas jag snart blir bättre! Har verkligen inte tid att bli sjuk nu! Har träningsabstines och jag kan ju inte ens ta en promenad nu med halsont! det vågar jag inte! Men hoppas jag vaknar imorgon och är frisk som en nötkärna!
 
Och till dagens nyhet!!! Jag och Daniel har blivit med lägenhet! Ja det är sant, en tre i Göteborg! Dock andra hand men superfin och i ett år framöver! Så roligt! Ska skriva kontrakt i helgen och på söndag är den vår! Känns helt galet och helt superbra! Så spännande! Får se när det blir flytt på heltid! men nu är vi på väg iallafall! Heja oss!
 
Nu ska jag äta lite mat, sill och potatis sedan en massa jordgubbar med mamma! Himla gott! Klockan fyra börjar jag jobbet efter en veckas ledighet! Känns helt okej att gå till jobbet!
 


Kommentarer

  • Linnea Player säger:

    Gött att ni fått lägenhet! Grattis!!

    Svar: Ja eller hur!:D:D tack så mycket!
    sandra

    2012-06-25 | 14:31:43
  • Lisa säger:

    Åh grattis! :) så kul!

    2012-06-25 | 15:37:15
  • eve säger:

    grymt roligt!!! Grattis till er igen :D

    2012-06-26 | 21:32:06

Kommentera inlägget här: