sandraalgotsson

bara sandra,

hej mysdag!

Kategori:

Jippi! när jag vaknade i morse kände jag mig piggare än på många dagar så himla härligt!

jag gick upp tidigt för att åka till Harrysrean med Maria! Klockan tio i åtta kom hon och vi åkte dit! så mycket folk det var då! Folk var som galna! Haha! Jag med tror jag! Men jag hittade faktiskt några riktigt godingar! En oddmolly långklänning, marinblå med lite spets detaljer! helt ljuvlig kommer bli en riktigt favorit! Ännu en oddmolly tröja, lovely knit! En rosa med knyte fram till! Så himla fin är den! har kollat på den förut och nu är den min! Jippi! och sist men inte minst, ett ursnyggt linne från rare eller hur det nu stavas! Åh är så nöjd med mina dyrgripar!
 
Tessan kom mitt i kaoset också! När jag och Maria väl hade fått betala åkte vi till hemköp och köpte med oss färska frallor, melon, jordgubbar och jucie. Åkte hem till tess satte på kaffe och ägg och dukade ute hos henne! Satt och njöt i solen tillsammans med två av min favorit tjejer! Hur mysigt som helst! :) Det är vardagslyx! Åkte hem vid tolv. följde sedan med mamma och syrran som också de var shoppingsugna! Fick agera deras personal shopper, hjälpte de att hitta en massa fina kläder med! Roligt :) åkte hem och fikade ute i solen, spenderade några timmar där! Härligt att vi får lite sommar iallafall!
 
Sen kände jag att jag var såpass pigg idag att en promenad inte skulle vara fel! Fick med min kära mamma. Så ljuvligt att få svettas igen! Mådde så mycket bättre när jag kom hem! Mormor och Glenn kom och spenderade kvällen med oss! Bäst är dom! :) Mys på högnivå!
 
Åkte faktiskt också en sväng till gymmet! blev bara tvungen att köra igenom kroppen med ett bodypump pass nu när jag kände mig piggare. Dock inte med min normala vikt men med lite lagom för dagsformen! Var helt salig och endorfinerna hoppade runt i mig! Vilken känsla och vad jag saknar det! :) Nej träning är en livstil helt enkelt! för mig är det som att äta eller dricka. Man bara gör det, inga konstigheter! hoppas på att jag mår ännu bättre imorgon så jag kan köra som vanligt igen!
 
Högtid att gå och lägga sig, har en katt här som gärna vill att jag ska lägga mig jämte honom! :)
Önskar dock att min älskling var här.. Miss you baby!
 

Bild från vår frukost, :) snodde från tess ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: