sandraalgotsson

bara sandra,

ledig lördag

Kategori: Allmänt

Åh vilken härlig dag jag har haft!

Gick av jobbet i förmiddags klockan elva! Åkte sedan direkt till gymmet, körde rygg, bröst lite mer triceps och biceps + lite mage och rygg på core bollen! Sedan unnade jag mig lite solning så härligt!
Efter det har jag haft en mycket härlig dag, tog mig en lång promenad på över en timme i solen så härligt! tappade sedan upp ett bad till mig, med badkula och skum och massa ljus tända. Ansiktsmask och en bra bok! Det kallar jag avslappning på hög nivå! Behövde verkligen det.

Har nu varit och handlat med syrran och pappa och väntar nu på mat! Grillat blir det! Så gott ska det bli. Är super hungrig! Ikväll blir det lite hemma mys, imorgon väntas ju jobb ännu en gång!


Slänger in en bild på mig och syrran får hennes student i torsdag! grattis ännu en gång!
PS! Jag hade på mig min balklänning! Kul att den kom till användning igen! Så fin kände jag mig!

Kommentarer

  • Maria säger:

    Var så inne i att hinna springa och se Elin på flaket så såg aldrig att du hade klänningen på dig, men snyggt! :)

    2012-06-10 | 21:52:01
  • sandra säger:

    Tack baby!:D kul att den kommer till användning igen :D Älskar den :)

    2012-06-11 | 10:01:29

Kommentera inlägget här: