sandraalgotsson

bara sandra,

Livet leker!

Kategori:

Tisdag idag! Jag och mamma började dagen med ett bodypump pass! tredje passet i rad nu så det kändes! Men kommer ju blir dåligt med träning resten av veckan så får passa på när det kommer ett tillfälle!
Gick iallafall bra men kände att mina bröstmuskler var riktigt trötta så blev att ta av lite vikt där!

Igår träffade jag äntligen alla vårs Theresé! wooho! så mysigt att ha henne hemma igen! Vi gick en härligt morgonpromenad och satte oss sedan på Mc donalds och åt frukost! Första gången jag gjorde det! Men med mysigt sällskap smakar allting bra! Så kul att vi ska fira midsommar ihop också!

Vid lunch tid åkte jag till Kinna och träffade Carolina och Sara! Blev en lunch på skärddan, en räksallad för min del! Mums i magen! Så kul att träffa min vänner! Blir inte så ofta tillfällen men är så mysigt när det väl blir! Åkte sedan hem till Carolina och så klippte hon bort mina slitna toppar! hur bra har inte jag det, när två av mina närmaste kompisar håller på att bli frisörer! Toppen bra! Tack caar!

På kvällen åkte jag till gymmet, jag passade på att riktigt träna slut på mig själv. Blev först bodypump som jag tog det lite lugnare på än vanligt på vissa muskelgrupper, följt av cx worx och sist men inte minst ett super roligt Sh'bam pass! Kan säga att jag var ganska trött i slutet. Inget som man ska göra för ofta, tre pass på rad! Men ibland går det att göra! Åt lite mellanmål i mellan så jag fick lite ny energi! Som sagt blir det lite dåligt med träning i veckan pågrund av midsommar! men nu har jag redan gjort en stor del av veckans träning! Så känns väldigt skönt!

Nu har jag duschat och ska göra iordning mig! Snart åker jag syrran, och mamma till mormor och Glenn och hälsar på! Supermysigt! :D


P.S! Syrran tar form bilder på mig idag, så håll utkik! Kommer i dagarna!
 

Kommentarer

  • caar säger:

    fan vad grymme du är. klipper dig närsom vet du!

    Svar: du är grym! supernöjd med håret baby!
    sandra

    2012-06-19 | 20:18:53
  • eve säger:

    ge mig dåligt samvete bara... GRYMT DUKTIG är du!! :)

    2012-06-21 | 15:46:54

Kommentera inlägget här: