sandraalgotsson

bara sandra,

ljusblåa dagar!

Kategori:

Oj vilka fina dagar jag haft det senaste! 
 
Min dag började med morgonpromenad med både mamma och syrran, himla mysigt att gå alla tre! Hem och åt en god frukost med hallon, kesella, turkiskyougurt, kanel, honung och solrosfrön. Smakade som en efterätt! Duschade och fixa iordning mig, invigde mitt nya linne som jag köpte igår! Så snyggt! Åkte sedan och hämtade min Carolina och åkte vidare till Borås! Våra munnar gick i ett, blir så när vi inte setts på länge. hade mycket att berätta både jag och hon! 
 
Svängde in på Nellyoutlet som var en stor besvikelse. fula kläder ...Men jag hittade mig en rosa kokbok, dessert så nu tjejer kan jag baka tills ni kommer och hälsar på mig i min lägenhet! Hittade också ett jättesnyggt bäddset i vit/blått randigt. Då blir Daniel glad!  Åkte sedan till knalleland. Har inte vart där på evigheter! Så det var kul, lite kökshanddukar och "tofsar" (Maria Montazami) you know me! Och en inpackning från Kerastase. Har ju fått höra av både Carolina och Sara att detta är hårprodukternas märkes märke! Och måste säga att efter ha testat den nu i kväll måste jag hålla med! Carro fick också köpt hårdvårdsprodukter så tror allt hon är nöjd med! Var 30% på det också! Vilket är toppen då det är svindyrt annars! 
Tog oss en fika på cafe viskan, jag åt en jättegod caesar sallad. Sedan blev vi sugna på efterätt så Carro bjöd mig på en så god polly kladdkaka! Åh smälte i min mun, hennes med för den delen! Gott till tusen!
 
Åkte sedan hemåt. Jag svirade om till träningskläder igen och begav mig till gymmet, först lite rodd i cirka 10 minuter, Cx worx som var svintufft idag! Sedan körde jag spinning i 40 minuter själv i spinningsalen då passet var inställt! Fick testa på att sitta där framme och öva lite på det. För en vacker dag är jag instruktör! :) Var lite häftigt faktiskt! 
 
Nej nu ska jag kolla lite på film innan det är dags att sova! Imorgon väntar Göteborg med mitt hjärta! 
 

Kommentarer

  • Carolina säger:

    Love you.

    2012-06-29 | 23:46:57
  • sandra säger:

    love you too baby!

    2012-07-03 | 12:52:31

Kommentera inlägget här: