sandraalgotsson

bara sandra,

måndag ännu en gång!

Kategori: Allmänt

Måndag och en ny vecka ligger framför mig! Herregud vad dagarna går fort, känns som dagarna består av måndagar och fredagar! Men verkar vara fler än jag som känner så, så antagligen är det så det ska vara!

Jag mår toppen idag och har redan varit ute på en timmes powerwalk! Älskar den rundan jag går, både hästar, får,lamm och kor och en hel del katter möter jag på vägen! Det är charmen med att bo på landet kan jag säga! Sitter just nu med frukost! Kaffe, äggmacka och en god hallon/kiwi smoothie! Dagen har börjat toppen! 
Ska snart iväg till gymmet, styrketräning och cx worx står på schemat! Blir inte så många pass denna veckan då jag jobbar en massa så blir mycket träning inne på gymmet och promenader och springturer! Härligt det också!
Hoppas ni har en lika fin morgon! Om inte kan jag rekommendera att börja dagen med powerwalk! Då kan inget bli fel !:) Puss på er fina


Om ni har en dålig dag kan ni ju alltid tänka såhär! :)

Kommentarer

  • c säger:

    hello I like your blog

    2012-06-04 | 20:19:31
  • Sandra säger:

    Hello i like you Caar!

    2012-06-04 | 20:32:23

Kommentera inlägget här: