sandraalgotsson

bara sandra,

nattuggla!

Kategori: Allmänt

Blir ett sent inlägg från mig idag. Sitter just nu i mitt nystädade rum, i min nybäddade säng och så är jag nyduschad! Kan knappast bli bättre! Så himla skönt! Mitt hår har klarat sig på torrshampo några dagar nu men idag så blev det både shampo, balsam och en inpackning! Var välbehövligt!


Min dag började med frukost som idag bestod av filmjölk, banan och kanel och en lite macka med ägg! Ibland blir det inte roligare än så! Men gott var det. Efter det tog jag en promenad i solskenet till gymmet, väl där körde jag ett cx pass med mamma och Mia! :) Jättekul pass! Intensiva 30 minuter! Åkte sedan hem och duscha av mig och gjorde iordning mig. Maria kom och hämta mig, hämtade upp Lisa sedan bar det av till Fritsla! Var en utförsäljning av antikviteter! Hittade en jättefin vit pedistal som jag bara föll för med en gång! 125 kronor! Som hittat! Köpt kan jag säga! Mamma fick se den nu ikväll! Snacka om att hon blev avundsjuk, hon ville köpa den av mig! Men icke! Jag gillar den för mycket! :) ska bli kul att fräscha upp den och så småningom ha den i mitt eget hem! Eller mitt och Daniels hem! Ännu bättre!
Åt sedan en mycket god lunch på Kinna statshotell tillsammans! Torsk och matvete med en stor sallad till! Himmelskt enligt mig!

Hem igen och slappa lite! Kände att jag behövde det och att jag förtjänade det. Men som jag alltid blir så blev jag väldigt rastlös. Satt länge och tänkte om jag skulle träna eller inte! Rastlösheten vann och jag åkte för andra gången idag till gymmet. Tanken var att köra spinning men blev också bodypump! Eller missade axel, mage och utfallslåten på bodypumpen men annars så! Så jag känner att det blev lite för mycket träning idag! Inge bra att träna såhär mycket på en dag. Vet ju det. Vet ju också att det nästan gör mer onytta en nytta! Men idag blev det så. Kände att jag behövde det och att jag orkade det!

Men imorgon har jag mer eller mindre tvingat mig själv att ta en vilodag! Har blivit dåligt med det det sista! Så imorgon blir det vilodag! tror jag iallafall ...
En powerwalk får det nog bli, mest för att komma ut i den underbara luften! :)

Nu ikväll har myst med mor och far. Lite lyxigt att ha dem för sig själv ibland! Fast jag saknar självklart lillsyrran! Men hon har det toppen i Grekland så hon lär inte sakna mig! ;)
Nej nu ska jag kolla på Morden i midsomer! Älskar det programet!

godnatt mina vänner!

image description

Jag i cypern förra sommaren, åh hade gärna haft en resa inplanerad..

Kommentarer

  • Daniel säger:

    Du är bäst hjärtat!
    Nu får du vila lite.

    Älskar dig

    2012-06-14 | 17:47:14

Kommentera inlägget här: