sandraalgotsson

bara sandra,

Nytt träninglinne = ny träningenergi! :)

Kategori: Allmänt


Lite form bilder tänkte jag visa er idag, dock väldigt svårt att ta själv! Bättre bilder kommer nästa vecka tänkte jag! Håll utkik! Unnade mig ett nytt linne med från Better Bodies! Tycker det är riktigt snyggt! :) Ska bli kul att träna i det i veckan! Kul med nya träningskläder! Gör det lite lättare att träna då! La också undan ett par byxor också från better bodies! Nu har jag så jag klarar mig ett tag!



Jag och mamma var och handlade efter bodypumpen! Blev då väldigt sugen på flingor! Så köpte med oss en Special K red berries! Mums var det! åt alltid det när jag var liten! Så förknippade smaken med tidiga mornar när jag liten! Mysigt med minnen! Spännade att smaker och lukter gör att man minns saker ändå! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: