sandraalgotsson

bara sandra,

Sjung om studentens lyckliga dar!

Kategori: Allmänt

Tänk att syrran och kusinen tagit studenten! Grattis tjejer!!!!:) så jävla gött! Grymt jobbat! Välkomna till verkligheten!
Firande hela dagen igår två super glada tjejer! På söndag är det två årsen jag själv tog studenten.. Japp man börjar bli gammal helt enkelt! Bara att acceptera!

Idag är nog de flesta studenter ganska slitna efter gårdagen men njut av den här studietiden för den kommer bara en gång! :)

Själv har man sagt hejdå till sitt hjärta, varit på gymmet i två timmar kört igenom bena, axlar lite biceps och triceps + mage! Känns gott! Körde ju föresten det nya bodypump passet igår morse! Så bra var det!!! Åh så glad! Äntligen ett pass i min smak! Jobbigt som bara den! Äntligen kan jag få rejäl träningsvärk efter bodypumpen igen! Woho!

Nu är det dags för jobb för min del!
Puss på alla fina! :)

Kommentarer

  • Eve säger:

    Tack för allt igår!!! Du är bäst <3

    2012-06-08 | 17:30:40
  • Mathilda säger:

    WHOP WHOP!!

    2012-06-09 | 09:04:25
  • Malin Jäderström säger:

    Håller med dig, det nya body pump passet är grymt! Bara så du vet är jag en trogen läsare;)

    2012-06-11 | 13:47:40
  • Sandra säger:

    Eller hur Malin! Så bra! Längtar till onsdag då ska jag äntligen köra det igen! Åh vad glad jag blir! Tack vännen:)

    2012-06-11 | 18:43:02

Kommentera inlägget här: