sandraalgotsson

bara sandra,

söndagsmys

Kategori: Allmänt

Oj vad jag har vart dålig på att blogga det senaste! Men har varit hos min älskling och haft det mysigt. Men nu är jag hemma igen, kom hem i eftermiddags. Har haft det jättemysigt hos min älskling! Längtar ännu mer efter att vi ska flytta ihop! Imorgon får vi nog reda på om vi får lägenheten eller inte! Så spännande tycker jag det är!
Ikväll har jag och mamma varit ute och sprungit! 6 km blev det idag, uppe vid hedejärdesjön! Jätteskönt och tyckte det gick hyffsat bra idag! Känner att det blir lättare och lättare ju mer jag springer! Har kollat på film nu ikväll med min  underbara familj! Tänk att på torsdag tar min syster och kusin studenten! Helt galet! Så stora de har blivit. Två årsedan jag tog studenten och idag är det exakt två årsedan jag var på bal! Herregud! Jag börjar bli gammal! Får försöka njuta ännu mer av dagarna som går!
Imorgon ska jag träna och ta tag i mig själv efter helgens onyttigheter! Men ibland måste man få unna sig av livets goda! Nu är det måndag igen och tillbaka till mina vanliga vanor! Ännu har jag inte nått mitt mål!
Sen klockan fyra ska jag till jobbet, jobbar väldigt mycket denna veckan men får tänka på pengarna och bara kämpa på!
Vad ska ni göra i veckan?!:)

Kommentarer

  • c säger:

    shit två år. gammal nu. fuck!

    2012-06-04 | 20:19:56
  • Sandra säger:

    Haha ska du säga Caar du är ett halvår äldre än mig ;) höhö

    2012-06-04 | 20:33:53

Kommentera inlägget här: