sandraalgotsson

bara sandra,

well guess today it´s not my day...

Kategori: Allmänt

ÅHH!

Gud vilken dag jag har haft! Som jag tidigare skrev har jag jobbat på tok för mycket den senaste veckan och lägg på ett möte på det så har man en ganska så slut Sandra! Men jag tänkte att lite träning skulle göra mig gott idag så jag åkte till gymmet. Väl där tjatar jag typ håll i huvudet på stackars Josefina som står i receptionen! Tror dock hon tyckte det var lite trevligt och roligt iallafall! Gick sedan in på gymmet i hopp om att jag skulle få nått gjort, kände mig jätte oinspererad, körde lite triceps och biceps.. kändes inte alls nått vidare. Så till receptionen igen och tjata lite till. Byta om till andra träningskläder för att köra spinning, vilket typ inte kan misslyckas! Men joho då idag kan tydligen allt gå snett för mig! Skulle sätta på mig mina spinningskor då jag upptäckte att jag fått med mig en av mina och en av mammas spinningskor! Första tanken var att jaja det går ändå tills jag upptäckte att det var två högerskor......

Var nog helt enkelt inte meningen att jag skulle köra spinning idag, hade väl typ ramlat av cykeln eller nått om jag hade vart med. För att köra spinning i vanliga träningskor gör jag inte! Inte alls samma sak!

MEN! Jag kände att jag på nått sätt måste vända den här dagen, så in i gymmet upp på löpbandet med go jävla:musik i öronen och körde gärnet i 5 km! Slog mitt personbästa! Var färdig på 27:45!!! Så nöjd är jag med det! Äntligen under 30! wooho! Svetten rann och det var så jobbigt men jag gav mig inte! så skönt att avsluta dagen så!
PLUS! Jag köpte med mig hem ett par super snygg Better Bodies tajts! SÅ SNYGGA!


Hmm, tyckte texten var passande idag...




Och här mina super snygga nya byxor!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    You go go go go!!!! Snart ses vi!!

    Svar: Känns som detta kan vara tessan som skriver ?!:D:D woohoo!
    sandra

    2012-06-12 | 20:47:04

Kommentera inlägget här: