sandraalgotsson

bara sandra,

where my heart is!

Kategori:

Åh idag åker jag äntligen till min älskling! Var över en vecka sen jag träffade honom nu! Som jag saknat honom! Han möter upp mig i Göteborg och så åker vi och kollar på en lägenhet innan vi åker hem till honom! Mys på hög nivå! Imorgon jobbar Daniel så jag får försöka roa mig själv! Ska nog inte vara några större problem! Fixa en midsommarkrans är en sak som måste göras!
Imorgon kväll åker vi ännu en gång till Göteborg och kollar en till lägenhet! Hoppas hoppas att någon av dess är bra och att vi får den! Åh vill så gärna ha en lägenhet nu!
 
På fredag åker jag och Daniel upp till Dalsland för att fira midsommar där med massa fina vänner! :)
 
 

Kommentarer

  • eve säger:

    skaffa er en lägenhet nu som jag får besöka hur mycket jag vill, när jag vill och hur jag vill! :) snabba ryck!!

    2012-06-21 | 15:45:54

Kommentera inlägget här: