sandraalgotsson

bara sandra,

Ahhhgghhh!!!

Kategori: Allmänt

Tänk vad ett humör kan ändras snabbt! Får strålande glad till stressad arg och trött tjej!

Åkte till mm före jobbet för att inhandla lite bär. Klockan halv tre kommer jag ut och känner att vad skönt att jag inte behöver stressa ihjäl mig men det vill visst någon där uppe att jag skulle göra. För när jag skulle starta bilen så gick det Inte!!! Den ville helt enkelt inte. Jag som inte kan något om bilar greps av panik och den där sköna halvtimmen jag hade på mig till jobbet kändes inte alls så lång längre! Ringde mamma och pappa som är i Teneriffa och de sa att det förmodligen är batteriet. Jävla skit bil! Ringde moster och förhoppningsvis kommer hon och Lennart kunna hjälpa
Mig! Åh sp trött jag blir !! Hoppas hoppas att det fixar sig snart!

Fick stressa upp för att ta en buss till jobbet istället ..

Det blir inte alltid som man tänkt sig. Det kan jag skriva under på!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: