sandraalgotsson

bara sandra,

Carpe diem

Kategori: Allmänt

Jag tänkte bara slänga in ett snabbt litet inlägg innan det är dags att dejta kudden i min nybäddade säng! :)
Jag började dagen med att gå till gymmet från jobbet kallt och blött var det! inge kul! Stressad kände jag mig också för den delen! Väl där körde jag bodypump för Wictoria! Himla härligt att börja dagen så! Bena var rejält möra efter gårdagens benpass inne i gymmet! Men bara att kämpa på! 
En snabb dusch efteråt och vidare till Hemköp där jag mötte upp två toppen flickor! Sara och Carolina! Köpte jordgubbar, kesella, frallor och pålägg och åkte hem till Carro och åt en super god frukost och bara myste! Var så längesen vi träffades alla tre! Har verkligen saknat våra tid tillsammans tjejer! Och på fredag träffar jag dom igen då jag ska med dem till deras skola och bli klippt och slingad av ingen mindre än Carro! Kul och spännande och lite nervöst! Men jag litar på henne! 
På lördag ses vi ännu en gång då vi ska till Göteborg med våra respektive och fira Carolina som fyller 21 på torsdag! Får verkligen en rejäl dos av Sara och Carro denna veckan  vilket jag verkligen behöver!
Åkte iallafall hem efter några timmar, väl hemma blev det ganska lugnt, lite slappande, städade rummet och umgicks med syrran och henne kompis alex! :) 

Halv sex kom mamma och vi åkte och tränade spinning! Hejhå nu går det bra !:) Ännu mer jordgubbar nu på kvällen! Ge mig sommar!:)
en annan dos jag behöver är min pojkvän! Får träffa honom på lördag på söndag åker vi till honom för att spendera några dagar ihop!! toppen vecka rakt igenom!




Kommentarer


Kommentera inlägget här: