sandraalgotsson

bara sandra,

dags för fredagsmys!

Kategori: Allmänt

Hej mina fina läsare! Hoppas allt är fint med er i detta snöiga väder. 
Jag tycker inte det är något vidare kul att det kommit snö igen, tog nog ut våren lite i förskott som många andra gjorde! Men jag hoppas att väderprognosen stämmer och att vackra vädret kommet tillbaka nästa vecka!
Tog mig i iallafall ut på en härlig morgonpromenad på en timme efter jobbet. Var kyligt och härligt, riktigt uppfriskande! Gjorde mig en god frukost kesokaka, kan man kalla det. Keso, ägg, kanel, vaniljsocker och hallon, in i ungen en stund, sedan bara att njuta! Kul att prova lite nya saker! Gjorde mig en smoothie också! Fortfarande favoriten när det gäller frukost! Idag blev det en smoothie med hallon, kiwi, färsk ingefära, hallonprotein, algpulver och en pressad apelsin! Riktigt mumsigt! Kan verkligen rekommendera att riva ner lite färsk ingefära i eran morgon smoothie! Blir en god, lite stark smak! Om man nu gillar ingefära vill säga! Något annat som är riktigt gott är när man gör egen färskpressad äppeljucie med ingefära! Så gott! Får nog bli det imorgon till frukost!
Nog om frukosttips nu!

Efter frukosten duschade jag sedan begav jag mig till affären och handlade lite. Hem igen och har vilat nu en stund. Sov ingen vidare bra i natt på jobbet så är lite trött och seg. Nu ska jag kolla lite skidskytte! Något jag tycker är jättekul att kolla på! Lite senare i eftermiddag blir det cx work och spinning! :) Sen tar jag fredagsledigt! 
Ikväll kommer också äntligen Daniel som jag saknat honom! Ska göra någon god kycklingrätt tills han kommer! 
Sen blandade jag ihop en hallonbomb som jag gjorde förra fredagen med som Daniel ska få smaka på! Gott ska det bli! 

En helt ljuvlig ledig fredag helt enkelt! 

Puss på er :)
*
Åh längtar tillbaka !!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: