sandraalgotsson

bara sandra,

en fredag i vårens tecken!

Kategori: Allmänt

En hel ledig helg framför mig! Gud vad härligt :)
Jobbade tills halv nio idag, hämtade upp mamma och sedan åkte vi hem. Klädde på mig och gick en 50 minuters powerwalk med Freja i solen :) Himla skönt.  Hem och äta frukost! Hur hungrig som helst var jag. Ägg macka och smoothie med hallon och passionsfrukt! Mega gott!

Pluggat lite till högskoleprovet, känner mig faktskt riktigt förberedd. :) så hoppas verkligen det kommer gå vägen! 
Suttit ute i solen nu i tvåtimmar med en god bok och kaffe. Hur skönt är det inte då? Biknin var på dock med en liten filt på benen, än är det inte riktigt sommar! Äter lite lunch nu med syrran. Om en stund blir det träning cx worx och spinning! Sen tar jag helg med fredagsmys med syrran och pappa! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: