sandraalgotsson

bara sandra,

fina dagar i solen.

Kategori: Allmänt

Idag kan man verkligen säga att våren är påväg om inte redan här! Helt ljuvligt ute har det vart idag!
Var ute på en promenad före lunch idag, endast iförd träningbyxor ett linne och en vindjacka! Hur skönt var inte det! Brände till och med på ryggen när solen låg på som allra mest!
Var nästan sugen på att ta av mig tröjan ett tag, men är lite väl tidigt än!
Annars har jag och min älskling tagit det ganska lugnt, pluggat till högskoleprovet en hel del! Det är mycket som hänger på det här provet. Och ju närmare jag kommer ju mer förstår jag hur mycket jag har att vinna och också hur mycket jag har att förlora beroende på hur det går! Håll tummarna för mig vänner!
Mamma och pappa kom hem igår från deras resa i Teneriffa! Bruna och fräscha! :) Skönt att ha dem hemma igen !
Jag och mamma åkte och tränade idag också, Daniel med fast han körde på gymmet medans min kära mor och jag körde bodypump realese ! Var ett härligt pass! Vet inte än riktigt om det var bättre eller sämre jämfört med det första! Måste köra någon gång mer innan jag kan utvärdera det! Men kändes ganska rejält i kroppen efter bodypump passet igår! Härligt !:)
Blev ett bodybalance pass också! Så välbehövligt för både mig och mamma. Skönt att få sträka ut kroppen ordentligt. Ser verkligen framemot den nya realesen på det passet också! Alltid kul med nytt! Nya utmaningar man kan sätta tänderna i.
Nu har vi ätit lite tacos här hemma! Mumsigt :)
Nu blir det en bra film med älsklingen, :)
Godnattkramar på er vänner!

Kommentarer

  • eve säger:

    jag gymma meeeeed!

    2012-03-12 | 22:01:47
  • sandra säger:

    haha ja lillsyrran du var med och träna!;D duktigt!:)

    2012-03-12 | 23:15:21

Kommentera inlägget här: