sandraalgotsson

bara sandra,

framtidsplaner

Kategori: Allmänt

Dagens träningspass är avklarat! Körde lite jogging inne på gymmet, sedan blev det ett Cx work pass! perfekt att starta dagen så! 

Som ni nog vet är tanken att jag ska börja plugga till hösten om allt går enligt planerna. Har inte riktigt bestämmt mig än för vad jag ska plugga. Lutar åt att det blir Dietist för min del. Eller något liknade. Om jag och Daniel kommer in i Göteborg blir det flytt för vår del dit och då ska jag byta gym. Vet att det kan tyckas löjligt. men trivs väldigt bra på I-form, känner många som går där och många av instruktörerna. Har gått där i över fem år så klart jag känner mig hemma där. Men i och med flytten behöver jag som sagt byta gym. 
Kommer säkert bli jättebra om inte ännu bättre, men känns lite vemodigt! 

Ännu en sak som jag velat göra ett bra tag är att utbilda mig till instruktör! Åh var så nära att göra det för snart två årsedan men fegade ur. Var inte riktigt mogen för att ta det steget. Men nu känner jag mig mogen och vill verkligen göra det. Både i spinning, bodypump och Cx work är tanken. Har fått väldigt mycket förfrågningar och peppord av andra personer som tränar på i-form att de tycker det! Men grejen är den att om jag flyttar till Göteborg är det svårt att vara instruktör i Kinna. Så jag får lägga det lite på is innan jag vet om jag kommer in eller inte. Kommer jag inte in så har jag tänkt att utbilda mig! Måste hända något nytt i mitt liv nu! Vad tror ni om mig som instruktör?!:D SKulle ni komma??

Kommentarer

  • Theresé säger:

    Sees!! Jag kommer, räkna med mig!

    2012-03-07 | 11:23:11
  • EVELINNE säger:

    abssolut!!!

    2012-03-07 | 22:36:03
  • sandra säger:

    Hihi godingar! tur att jag har några som kommer iallafall! då jävlar ska det svettas!

    2012-03-09 | 09:32:38

Kommentera inlägget här: