sandraalgotsson

bara sandra,

Future here I come!

Kategori: Allmänt

Shit! nu är det snart dags! Högskoleprovet! Imorgon klockan 08:30 börjar det. Känner lite nervositet just nu. Tanken är att jag ska försöka sova snart. Åh hoppas bara att det går min väg imorgon. Och Daniels också ! Allt skulle bli så mycket enklare då! :) Håll tummarna för mig alla vackra människor! Future here I come! Ska söka högskolan nu i dagarna. är så mycket på G nu! Äntligen händer det nått! Första hindret är imorgon och jag ska klara det galant! Så är det bara ! Jag är bäst! 

Ursäkta men måste tagga mig själv! BÄST!! så nu har jag varit lite självisk och egenkär men det behöver man bara ibland med!
Hejahejaheja mig! :)

Kommentarer

  • eve säger:

    snygg

    2012-04-04 | 19:51:11

Kommentera inlägget här: