sandraalgotsson

bara sandra,

Here i go again!

Kategori: Allmänt

Oj vilken dålig uppdatering det har varit från mig det senaste! Har faktiskt inte haft något lust. Men nu så har suget kommit tillbaka !:) dagarna går snabbt som vanligt! Är just nu hos min älskling just nu, har varit här sen lördagskväll. Åkte hit direkt efter vi varit i Göteborg med ett härligt sällskap! Firade Carolina som fyllde 21 år i torsdags. Jättemysigt! Vi åt på el Corazon, jättegott! :) var hemma vid tolvtiden. Har varit
Här sen dess. Har haft det superbra! Tränat, myst, shoppat, kollat film och jag har tagit morgonpromenader! Helt ljuvligt att gå här borta hos Daniel. Vid vattnet och allt. Känns nästan som det är sommar fast vi bara är inne i mars! Helt galet varmt! Har legat ute i solen i dag och pluggar. Snart dags för högskoleprovet, på lördag smäller det! Hoppas verkligen det går Vägen!
Just nu slappar jag i soffan medans Daniel är och tränar! Ganska bra fördelat tycker jag. Han sov ju i morse när jag gick. Så inte mer än rätt :)

Imorgon åker jag hem igen.. Jobb väntar på torsdag. :)

Nu är jag tillbaka det känner jag :) så
Räkna med mer uppdatering från mig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: