sandraalgotsson

bara sandra,

Maratonspinningen!

Kategori: Allmänt

YES!
Jag och mamma klarade maratonspinningen galant!:)
Är så stolt över mig själv! Kände av bena ganska fort efter all annan träning i veckan, men gav icke upp! Kämpade och kämpade! Så himla härligt att känna att man klarar av att stå emot smärtan! 2 timmar och 15 minuter på en spinningcykel är en utmaning! Men vad snabbt det gick! Hade några stunder i mitten av passet då jag tänkte att detta går aldrig, men så hittar man den där procenten i kroppen som säger du klarar det och så kör man bara! Woho! Vi hade pulsband på oss som visar vår kaloriförbrukning och vad vi låg i procent av vår maxpuls! I genomsnitt låg jag på 81 % alltså kämpade jag jäkligt bra! Min kaloriförbrukning var nästan 1400 kalorier! Weeej! Heja mig ! Mamma hade en kaloriförbrukning på 900 och samma max i genomsnitt maxpuls! :) Duktig vi är!
Nu är jag helt slut fortfarande! Har spenderat resten av dagen hos min kära mormor! Lite kalas för henne som fyller år nästa fredag då jag tyvärr jobbar! Puss på dig mormor!:)



Bilder från dagen! Jag ser mållinjen på första bilden! ;)
Hela gänget på andra!:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: