sandraalgotsson

bara sandra,

oh happy day!

Kategori: Allmänt

Gud vad härligt med fredag! har en riktigt skönt fredagskänsla idag!
Gick av jobbet imorse. Kände mig trött så tog det lugnt en stund hemma, åt frukost och myste. La mig och vila en liten stund. Sedan åkte jag och mamma en sväng till Kinna. Köpte vitt vin till kvällens mat, räkor och pasta med mussler! Himlans gott ska det bli! Kollade lite i affärer, hittade inget som föll mig i smaken som tur var. Behöver spara lite pengar nu! Tog oss en fika på skrädderiet. Mumsigt!
Jag och mamma åkte till MM och handlade inför kvällen, nu ligger jag i min säng. helt slut! denna vecka har verkligen gått i ett! Jobbat extra och tränat en massa! Men det är härligt! Tror faktiskt jag ska pina mig själv till gymmet! Syrran hänger nog med. Kan behöva en liten knuff i röven idag känner jag! Imorgon väntar tre tuffa spinningpass! Wooohiiiioo! Kommer bli super kul!
Ikväll blir det god mat med mamma och pappa. Lite glass tror jag att jag vill ha ikväll! 

Vad gör ni idag vänner?


Såhär vår fin var jag idag  :)

Kommentarer

  • Sara säger:

    Alltid lika tjusig!! Miss You Babe!

    2012-03-17 | 06:19:58
  • sandra säger:

    Åh baby! :D miss you tooo!!!

    2012-03-17 | 22:55:01

Kommentera inlägget här: