sandraalgotsson

bara sandra,

spring.

Kategori: Allmänt

Vilket underbart väder jag vaknade till idag! Våren kommer med stormsteg! Har längtat efter dig!
Älskar verkligen våren, man får en sån härlig känsla i kroppen, det liksom spritter från topp till tå! 
Vaknade upp på jobbet, åkte efter jobbet till MM och köpte grädde, citron och jordgubbar. Väl hemma satte jag på äggen och gjorde mig en mycket god smoothie! Gör nästan alltid smoothie på morgonen så himla enkelt och gott. Idag hade jag hallon, jordgubbar, ingefära, citron, kiwi, passionsfrukt, alger i pulver form, och lite hallon proteinpulver samt lite kesella! Hur gott var inte det då! :) Ägg macka till detta så var frukosten perfekt.
Efter frukosten satte jag gång att göra en såkallad "hallonbomb" såg igår på halv åtta hos mig där en kvinna gjorde just detta! så surfade in på recept.nu och tog hennes recept! Så enkelt att göra och inte allt för onyttigt heller! just nu står min hallonbomb i frysen så har ej smakat än, bara lite av det som blev kvar på slikipotten och det smackade mumsigt! Ikväll får jag och min familj avnjuta bomben, bilder och smak kommentarer kommer då!
Nej nu ska jag nog gå ut en sväng i det härliga vårvädret! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: