sandraalgotsson

bara sandra,

Sunshine !:)

Kategori: Allmänt

Ännu en härlig dag! Skippade dock spinningen idag. Var ej sugen och då är det ingen ide att tvinga sig dit! Men istället följde jag med mamma ut på en sol, härlig morgonpromenad ! Hur underbart är inte vädret nu!

Hem och åt en supergod frukost!
Jag och syrran gav oss iväg till kinna. Ballonglördag idag så fick passa på att kolla in vad de hade att erbjuda. Jag köpte mig en ring på Victorins och fick 10 % rabatt! Alltid något :) syrran hittade en grymt snygg skinjacka och ett urfint oddmolly linne som jag är ganska så avundsjuk på!
Tog oss en fika på skräddan. Var hur mycket folk som helst! Så fick sitta mitt i solgaset. Blev lite varmt för vår del..

Hem och åt god mat med mamma och pappa som åker till teneriffa imorgon! Fuskigt.. Vill också följa med! Men icke! Hoppas de får en fantastisk resa :)

Hela familjen åkte sedan till farmor och grattade henne som fyller 87 år imorgon :) mysigt!

Nu jobbar jag resten av lördagen, och slutar imorgon klockan tolv vilket känns helt okej!
Hoppas ni har en härlig lördag! Njut!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: