sandraalgotsson

bara sandra,

Super Morgonträning

Kategori: Allmänt

Åh vad jag älskar morgonträning! 

Jag har avklart ännu ett bodypump pass innan klockan tio! helt ljuvligt!  Är ju nytt pass som jag skrev i ett tidigare inlägg och var andra gången jag körde det nu. Det växer kan jag säga! Tyckte det var betydligt mycket roligare denna gången än i måndags! Bra musik med härligt go i som gör att man orkar det där lilla extra! Dock fick jag ont i min handflata i måndags när jag körde triceps, vet egentligen inte riktigt vad som hände. Men tog av ett kilo på varje sida av stången idag och provade att hålla stången med ett annat grepp. Blev faktiskt lite bättre! Är en tyngre triceps låt denna gången!
Nu hoppas jag bara att mitt problem går över fort!

Som sagt har jag tränad och klar för dagen, klockan är just nu halv tolv! Så skönt att ha några timmar kvar innan jag börjar jobba klockan tre. Jobbar tills imorgon sen är jag ledig fredag och lördag! Ser verkligen framemot lördagens utmaning! Tagga tagga!!
nu ska jag och mamma iväg till Kinna en sväng! Kolla en nyöppningen av Nille! :)
Hoppas ni har en fantastisk dag! Och kom ihåg att ny är grymma mina vänner!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: