sandraalgotsson

bara sandra,

Underbara torsdag!

Kategori: Allmänt

Åh vilken härlig dag jag haft hittils! Började dagen klockan sex, upp och ta på mig joggingskorna för att gå ut och gå med Freja! Är hundvakt åt henne tills på måndag. Gick i cirka en halvtimme. Hemma igen båda hungriga, mat för Freja och för mig! :) Mumsigt
Snörade sedan på mig joggingskorna ännu en gång för att springa till gymmet! Gick helt okej, dock lite jobbigt med gymväskan, lite opraktisk att springa med. Kom iallafall fram till gymmet där jag plockade fram vikter till både mig och mamma. Halv nio började bodypumpen! Wohhoo! skönt var det och jobbigt med! Kanske inte så konstigt eftersom jag tränade en timmes spinning igår och flowing/core efteråt! Det kändes kan jag säga! Märkte igår att jag verkligen saknat flowingen! Vilken fantastisk träningsform det är ändå. Ska försöka göra det lite oftare har jag tänkt!
Nu har jag ätit lite mellanmål, kaffe och hallon med kesella, ananas och kanel! Gott var ordet. Tänkte  gå ut en stund i solen, sedan blir det nog ännu en promenad med Freja! Sedan blir det supergod lunch, nötfärsbiffar med fetaost! Mums!
Klockan tre är det dags för lite jobb för min del. Ska försöka få lite pluggat med innan dess. På lördag gäller det! Då är det högskoleprov på schemat! Håll tummarna för mig!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    fint kort :)

    2012-04-01 | 20:49:47

Kommentera inlägget här: