sandraalgotsson

bara sandra,

Live for today!

Kategori: Allmänt

Har haft en toppen vecka hittils! 

Igår började jag dagen med ett cxpass på gymmet. Det är ett pass som fokuserar på bålstyrka. Mage, rygg, höfter och rumpa + lite axlar. Det är ett pass på endast 30 minuter och det går verkligen jättesnabbt. Har kört cx i lite mer än i ett halv år och har verkligen börjat märka resultat. Har fått en plattar mage, mer markerad midja och en starkare bål! Jätteroligt när man märker resultat.
Man använder sig av elastiska band som är olika tunga, vikter och en mattat, sedan självklart sin egen kropp. Jag utmanade mig själv rejält igår och tog det tyngsta svarta bandet. Har kört med det näst tyngsta ett tag men igår kände jag mig stark! Det var riktigt stor skillnad och idag har jag rejäl träningsvärk! Men älskar att utmana mig själv. Man är alltid starkare än vad man själv tror! Bara att våga ta sig över sina spärrar ! Det mesta sitter i huvudet! Så är det faktiskt. Även om man tror man inte orkar så finns det alltid lite till !

Nog om träning. Åkte hem och åt en andra frukost med mamma och syrran. Vid tolv styrde jag och mamma bilen mot Borås. Åkte till Borås centrum för att kolla lite i affärer. Fick med mig hem en hel del. Tre ostronskålar från mateus! Älskar deras saker! Bodylotion från bodyshop, en bok, ett doftljus som luktar vattenmelon och ett hjärta som man hänger på väggen och sätter om saker på kort, kom ihåg lappar eller annat smått och gott! 
Är jättenöjd med mina små köp!
Åt en god lunch med Oliven och fikade med Cafe Viskan, folk satt ute i solen, så härligt med vår i luften!

Åkte sedan vidare till Mormor och Glenn och hade det mysigt! Satt och bara njöt av livet. Åt en räkmacka till kvällsmat där! Sån super dag verkligen. :)

Idag har jag varit på möte med jobbet, handlat och lagat mat. Pasta med renskavsgryta! Hur gott var inte det då! Klockan tre blir det jobb till imorgon! 

Hoppas ni mår bra alla och njuter av att våren är påväg!



Mina fina inköp från igår! Älskar skålarna!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: