sandraalgotsson

bara sandra,

nya utmaningar!

Kategori: Allmänt

Finns det något bättre än att starta dagen med en god frukost med sin älskling följt av träning!
Blev ett spinning pass för Maria! Fy fan vad hon kan köra slut på en! Hon gör verkligen så att jag tar ut de allra sista krafterna! Men jag var icke nöjd efter spinningpasset! Har velat prova bodystep ett par tag nu. Har provat det förut men var väldigt längesen! Men idag gjorde jag det! Fem minuter efter spinningpasset var slut stod jag på stepbräddan! Var lite svårt till en början men kom ganska snabbt in i det. Men redan efter uppvärmningen kände jag mig helt slut. Det brände sådär gott bena som det gör när musklerna är trött! Men jag fortsatte ända in till slutet! Helt galet svettigt och trött var jag! Mascaran hade runnit ut över hela ansiktet! snyggt klart! 
Är stolt över mig själv och min kropp! Så mycket vi klarar ändå!:)
Nu har jag precis duschat av mig. Jag och Daniel ska sätta oss och plugga en stund till höskoleprovet ... Inte riktigt så roligt. Men det måste göras! Bara tre veckor kvar nu. Ikväll blir det melodifestivalen för våran del! Har inte riktigt bestämmt mig för vem som är min favorit än. Har inte sett  någon deltävling! Men Looreen är bra! Ska göra en god fläskfile rätt med! 

Härlig lördag allesammans! :)

Kommentarer

  • Theresé säger:

    Åååå Seees!! Dela med dig av din energi!!! SAKNAR DIG

    2012-03-12 | 16:45:47
  • sees säger:

    När du kommer hem tessan du jäklar ska du laddas med energi! tror nog att jag kommer få en hel del av den sorten av dig också! <3 saknar dig!

    2012-03-12 | 23:22:32

Kommentera inlägget här: