sandraalgotsson

bara sandra,

vårkänslor i kroppen!

Kategori: Allmänt

Sitter just nu med en kaffe latte i handen! Kollar lite på tv och slappar! Började dagen med en kort men intensiv promenad på 20 minuter. Var lite för kallt ute när jag gick, trodde det var varmare så hade inte på mig tillräckligt med kläderna. Åt en god frukost och förberedde mig för träning. Åkte till gymmet och körde ett biceps, triceps pass inne på gymmet. Var jättelängsen jag var där inne så förväntar mig träningsvärk imorgon! Körde också ett cx work pass. Helt ljuvligt skönt. Ska bli roligt att de ska byta ut passen snart, det behövs verkligen så att jag får lite ny motivation! 
Solade en stund med innan jag begav mig hemåt. 

Meningen var att jag skulle träffat Carolina och Sara men tiden blev knapp idag så får bli en annan gång! Börjar jobba klockan fyra är inte super taggad men det ska nog gå bra!

En annan lite roligare sak är att mina kära föräldrar begav sig till Teneriffa igår! en vecka ska de vara borta och njuta av värmen och solen! Var ungefär 22-23 grader igår när jag pratade med dem. Inte helt fel! Längtar verkligen efter svensk sommar nu! Tror den kommer bli något alldels extra i år!


Hur skönt ser det inte ut att sitta ute och fika?! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: