sandraalgotsson

bara sandra,

Wooohooo!

Kategori: Allmänt

YES!

Har kört Cxworx releasen idag! Vilket pass säger jag bara! Har kört träningsformen cx ett tag nu och nu var det dags för nytt pass! Och det var en riktigt utmaning! Precis vad jag hade hoppats på! Kommer bli kanon stark till sommaren! Som föresten bara kommer närmare och närmare! Har ni börjat med beach 2012 än?! :D
I vilket fall som helst ska det bli super kul att köra cx på onsdag morgon igen! Då vet jag lite mer vad som väntar och behöver inte kolla på instruktören utan kan köra lite själv!

Körde ben inne på gymmet före! Så skönt var det! Var ett bra tagsen jag körde ett benpass på gymmet så jag förväntar mig en rejäl träningsvärk imorgon! Imorgon väntas bodypump på morgonen med! Då ska benen upp till bevis! Just nu känner jag mig pigg och fräsch i kroppen! Hade gärna tränat i kväll med, men ska jobba! Så det får bli massa träning imorgon istället!

Börjar fyra idag så har lite mer en än timme kvar! ska vila lite innan jobbet sen är det bara full fart mot några lediga dagar!

No pain no gain!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: