sandraalgotsson

bara sandra,

bästa helgen!

Kategori: Allmänt

Vilken fantastisk helg jag har haft i Göteborg med min älskling!
Solen visade sig hela tiden och det var kanon fint väder! Helt underbart! Har shoppat lite grann, ätit ute, ätit årets första mjukglass i solen, njutit av att ha min älskling vid min sida, åt ute på kvällen på en italiensk resturang! Gick sedan till Brasseriet och drack drinkar och kolla eurovisionsfestivalen en stund! Så roligt hade vi! Verkligen en försmak på hur det kommer bli sen när vi flyttat ihop!
Söndagen började med god hotellfrukost! Känns alltid så lyxigt! Sen blev det Liseberg för hela slanten! Åkte en massa och bara njöt av värmen, dock nästan för varmt. Så lite skönt var det att bli helt genomblöt i flumeraiden! haha spelade lite men ingen vinst som vanligt! Tur att jag har tur i kärleken! Hellre det säger jag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: