sandraalgotsson

bara sandra,

Believe in yourself!

Kategori: Allmänt

Fredag! Åh har sagt det förut och säger det igen! Älskar fredagar! Lugnet infaller sig alltid hos mig då, vare sig jag och är ledig eller inte! Denna fredagen är jag ledig! Jobbade förra helgen så nu har jag ledigt i  helgen! Bra deal!

Gick av jobbet nu vid halv nio. Cyklade hem och har nu duschat och börjat äta frukost! Tänkte lägga mig ute i solen någon timma! Så underbart att vädret håller i sig! Ställde mig på vågen i morse med, ser ju i spegeln att det hänt grejer. Är verkligen i min livsform men bättre ska det bli! Och vågen visade att jag allt som allt har gått ner 4 kg! Känns riktigt bra! Kommer inte ihåg när jag vägde såhär lite senast! Så roligt att äntligen få lyckas! Och att jag lyckas utan någon "expert" hjälp! Vi människor kan faktiskt mer än vad vi tror! Bara att ge sig fan på det helt enkelt! :)

Nej nu tyckte jag att solstolen ropade på mig!
Hörs senare!

Kommentarer

  • Daniel säger:

    Är inte jag experthjälp? :(

    2012-05-25 | 14:34:10
  • Sandra säger:

    HaHa jo hjärtat det är du! :) jag är ganska duktig jag med ;)

    2012-05-25 | 14:50:49
    Bloggadress: http://sandraalgotsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: