sandraalgotsson

bara sandra,

do what makes you happy!

Kategori: Allmänt

Härligt start på torsdagen! Började med ett väldigt svettigt bodypump pass! Var riktigt jobbigt! Kände mig slö idag! Men bara att kämpa på. Vissa dagar är helt enkelt bättre än andra! Bara att acceptera detta. Känner också att själva passet börjat bli väldigt tjatigt.. de behövs bytas ut! Ny musik och ny koregrafi tack! Så jag får lite ny enegi och pepp! 

Efter passet blev det färska jordgubbar, keso och kesella med kanel med mamma! Himla lyxigt och gott! Dusch och fixa iordning sig. Maria hämtade upp mig och vi åkte till Skräddan för en snabb lunch! Sallad med keso, kyckling och fetaost! Mums i magen! Mysig stund med bästa Maria! Så glad att jag har dig stumpan! Pratade massa framtidsplaner och förhoppningar! Börjar känna sig vuxen nu! 

Nu är jag hemma en sväng innan jobbet klockan tre, har gjort mig en smoothie som jag ska njuta av där! Hallon, kesella, banan, proteinpulver och lite jordnötsmör! Ska bli gott att dricka den senare i eftermiddag.
Kan också skriva lite form resultat! Har allt som allt gått ner 2,8kg! Känns riktigt kul! Har en bit kvar men kul att kunna vissa lite resultat! Kommer snart bildbevis! Om någon vecka! :) 

Här får ni en bild på min fina vän! :)

Kommentarer

  • Eve säger:

    Härligt att allt ditt kämpande ger resultat! Det är du verkligen värd syrran! :)

    2012-05-10 | 17:05:36

Kommentera inlägget här: