sandraalgotsson

bara sandra,

en dag utan måsten!

Kategori: Allmänt

Lördag och jag är trött! Märks att jag haft en intensiv vecka med massa träning! Kroppen är trött och huvudet är trött. Blir en lugn dag idag. Känner att jag behöver detta. Blev iallafall en morgonpromenad med mor och far imorse så något har jag tagit mig för idag! Tanken var också att jag, syrran och mamma skulle gått och simmat på badhuset, men när vi kom dit var det stängt. Lördagar och söndagar hela sommaren, ibland undrar man hur de tänker dem som bestämmer detta här? Lördagar och söndagar är väl då de flesta är lediga och föräldrar har lite extra tid för sina barn! Jaja var bara att gå tillbaka hem igen.. tråkigt hade verkligen sett framemot att simma några längder, basta med hårinpackning och frukt! Men det får bli någon annan gång, kanske någon gång nästa vecka!

Nu blir det snart lunch hos familjen Algotsson, mammas kålpudding! Gud vad gott!
Kanske blir en springtur med mamma och syster istället uppe vid sjön, får se! Annars ska jag bara ta det lugnt idag. Skönt att inte ha några måsten för en gång skull! Imorgon väntas det jobb för min del!

Vad gör ni i helgen?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: