sandraalgotsson

bara sandra,

Energi påfyllning!

Kategori: Allmänt

Nu är jag ledig några dagar! Himla härligt! Känner mig ganska trött, sov dåligt i natt på jobbet.. och direkt efter jobbet var det möte. Två timmar. Men fick en hel del gjort på mötet. Semestern är klar för min del! Hela vecka 29-30 :) och midsommar veckan! Tog inte så mycket semester, känner att jag vill jobba mycket i sommar i fall det nu blir så att jag kommer börja plugga. Men lite semester vill jag allt ha! Det är jag värd! :)
Nu har jag vilat en liten stund framför vänner! Så himla bra! Älskar verkligen den serien!

Ikväll blir det träning! Känner verkligen att jag behöver detta! känner mig lite seg! Men efter jag fått träna är det alltid bättre! Blir lite styrka på gymmet och spinning, kanske bodybalance med. Hade faktiskt varit skönt! Får se om jag orkar! :) Ska bli kul att se lite mer resultat i slutet av veckan! 
På måndag ska jag testa på sh´bam! Ska bli jätteroligt att prova på det!  Det ser jag verkligen framemot! Behöver lite ny träningsmotivation! 
Imorgon ska jag jogga igen!  Det går bra nu!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: