sandraalgotsson

bara sandra,

fina dagar i solen!

Kategori: Allmänt

och igår hade jag och mitt hjärta tre årsdag! Tänk att vi har varit tillsammans i tre år nu! Ohh älskar honom så mycket! Blev en mysig frukost ute i solen, solade och sedan åkte vi och tränade! Tränade ihop, super duper pass blev det! Ben, axlar och mage! Hej beach 2012!
Sen på kvällen blev det biomys! Dark shadows blev det med Johnny depp! Var väl en helt okej film men inge mer! Lite popcorn och några smågodisar smök sig ner! Mysigt var det iallafall, var bara fem personer till i  biosalen så vi var nästan helt själva! :)
Till helgen blir det ännu mer mys med min älskling, ska åka till Göteborg, en hotellnatt med resturangbesök, shopping och en massa mys! Hotellfrukost och Liseberg! Kan säga att jag ser framemot denna helgen!!=)
Idag hade ju syrran bal som sagt! Så fin var hon! Hoppas hon har det toppen på balen ikväll! :) Så roligt!

Självklart hann jag med lite träning idag med! Joggingrunda på 3 km och ett jäkligt svettigt spinningpass nu ikväll!:)
Nu är det läggdags! :)

Biomys!

Kommentarer

  • mamma säger:

    Ni är så söta i hop:))))

    2012-05-24 | 13:17:27
  • Daniel säger:

    Älskar dig hjärtat ! <3 :) Och vi har bara börjat <3

    2012-05-24 | 18:53:06

Kommentera inlägget här: