sandraalgotsson

bara sandra,

härliga dagar med mitt hjärta

Kategori: Allmänt

oj vad min blogg har blivit lidande det senaste! Har varit mycket nu! Men det är bara härligt!
Är just nu hos min älskling i Uddevalla, har varit ute och gått en morgonpromenad, ätit frukost och tagit ett bubbelbad! Himla härlig start på dagen!

Igår klippte Daniel sig, blev jättefint! Sen var vi och shoppade lite, studentpresent bland annat till Daniel! ska ju fira honom imorgon! Min familj kommer upp hit! Ska bli jättekul. De har ju bara varit här snabbt en gång innan! Blir en massa god mat och ett rejält firande av min älskling! Studenten tar man ju bara en gång i livet!
Åkte sedan och tränande! Bodypump och löpbandet för min del! Var verkligen välbehövligt! Har blivit lite dåligt med tränandet det senaste! Har ju vart sjuk och jobbat mycket, så är det ibland!

Nej nu ska vi nog laga lite lunch och förbereda inför morgondagen! =)

Hur ser eran helg ut?



Älskar dig baby! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: