sandraalgotsson

bara sandra,

Härliga vanor!

Kategori: Allmänt

Herregud vilket underbart väder vi fått! Rena sommaren ute! :) Så himla ljuvligt och som jag har längtat efter värmen! Äntligen är den här! Så passa på att njuta så mycket ni kan! Snart kan den vara borta!
Idag har jag hunnit med en massa härligt! Började dagen med att åka till gymmet, sprang en kvart på löpbandet för att sedan köra bodypump! Hur härligt som helst att börja dagen så! Dock var Wictoria som har passat lite sjuk idag.. stackarn! men hon pinade oss minsann ändå! Krya på dig! Efter passet åkte jag till ksk! Lika bra att fortsätta träna när man ändå håller på. Sprang 3.3 km där uppe! Bena var verkligen möra efter veckans träning men kämpade på bra! Gäller för mig att inte sluta springa som jag oftast gör efter 2 veckor! Utan nu ska det bli en härlig vana! Än så länge lyser härligheten med sin frånvaro... Är för det mesta jobbigt! Dock skönt att vara ute i skogen! Något positivit iallafall!
Har legat ute i solen större delen av förmiddagen! Har börjat få en fin färg! Smörjer dock in mig! Är rädd om min hud och min hälsa! Det är viktigt!
Har också lagat mat och fixat och donat! Riktig liten husmor! Nu är det snart dags att ta cykeln och trampa bort till jobbet! Hoppas ni har en fin dag i solen! :)

Syster, jag och kusinen på deras bal igår :)

Kommentarer

  • Daniel säger:

    Du kommer aldrig bli brunare än mig :P

    2012-05-24 | 18:53:57

Kommentera inlägget här: