sandraalgotsson

bara sandra,

Inrednings galen!

Kategori: Allmänt

Nu tycker jag ni blivit lite dåliga på att kommentera igen ;) är ju roligare om jag får lite kommentarer! Fråga gärna om saker och tipsa om saker! Bara roligt :)

Nog om detta! Jag och Daniel håller på för fullt att leta lägenheter! Har fått en visning på en jättefin lägenhet! Har sett bilder! Så jag hoppas den är lika fin i verkligheten också! Åh vill verkligen få en lägenhet nu! Blir bara mer och mer sugen på det! Tänka att få inreda den! Sätta min och Daniels prägel på den! Så roligt! Spritter i hela kroppen!

Blir så sugen på att köpa en massa inredning redan! Åh så roligt!! Men får försöka hålla mig någon månad till! Är
Ju bra att ha en lägenhet först kanske!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Vad är ditt mål med din träning och viktnedgång ?:)

    2012-05-29 | 19:18:11
  • Daniel säger:

    Sköter du inredningen så sköter jag testsittandet av soffan :) bra deal?

    2012-05-29 | 23:18:14
  • EVE säger:

    Spännande!! hoppas ni får lägenheten! Ni slipper som tur inte mig även fast ni flyttar.

    2012-06-02 | 12:47:53

Kommentera inlägget här: