sandraalgotsson

bara sandra,

lördag

Kategori: Allmänt

Blev en riktigt mysig dag idag! :)

Jag och min härliga familj bestämde oss för att åka till Hyltenäskulle för att fika! Vi hade tur att solen visade sig medans vi var där! Kaffe, frukt och mormors goda saffranskaka! Så himla mysigt! Mysigt att bara ha en familjedag ibland! :)

När vi kom hem åkte jag, mamma och syrran upp till sjön för att springa! Meningen var att vi skulle springa 2,5 km men när vi kom upp förslog jag att vi skulle springa 6 km! Sagt och gjort! Gud vad duktiga vi var! Jag sprang i min takt och de andra i sin. Kände att det verkligen gick bra! 35 minuter tog det och jag är väldigt njöd med den tiden! Ska verkligen göras om! Nu har jag en tid att slå! Syrran och mamma kom strax efter! Nu är vi nyduschade och har ätit! Gjorde mig en bananpannkaka! Nu sitter jag med en jordgubb, melon isdrink! :) Himla gott!
Bena känns riktigt möra nu! Så jag lär sova som en liten prinsessa i natt!


Kommentarer

  • Daniel säger:

    Härligt <3 !

    2012-05-13 | 13:53:57
  • eve säger:

    Jättemysigt med familjen addams!! ;) tss, det var nog några minuter över 35 minuter tror jag :D Pusss! Mysiga bilder också :)

    2012-05-13 | 19:55:09
  • sandra säger:

    yes familjen Adams det är vi det :D Haha nej du 35 miuter, kanske på sin höjd 35,5 ! ;D haha :) får göras om snart!

    2012-05-14 | 14:38:32

Kommentera inlägget här: