sandraalgotsson

bara sandra,

Lovely week

Kategori: Allmänt

Sommar, sommar och sol! Ja det hoppas jag verkligen att det är nu, vilket underbart väder! Helt ljuvligt ute! Hoppas verkligen det är här för att stanna! 

Vaknade halv sju idag och kunde inte sova vidare, lika bra att gå upp tänkte jag. Tittade ut och mötes av strålande sol, så på med joggingskorna och ut på en timmes promenad! Hur varmt som helst ute! Så himla härligt! Innan klockan hunnit bli åtta hade jag gått en timmes promenad! Min frukost bestod av en smoothie med hallon och vattenmelon! Perfekt en sånhär dag! Sen finn crisp med ägg och kaviar! och en stor kopp kaffe! Mums!
Sen sms:ade Maria angående vår lunch idag, jag kände att jag inte hade hunnit luncha men en promenad hann jag med! Så Maria kom runt halv tio och dagens andra promenad med underbart sällskap kunde börja! Så mycket att prata om vi två! Hade nog kunnat gå i mer än 50 minuter men ibland räcker inte tiden till! Men vi pratade om att jag kanske skulle komma upp till Oskar och rida på torsdag! Jag, rida?!  Det kan bli spännande! Hon sa att de har en gamla häst på 23 år som nog skulle passa mig! Känns skönt! Ser jag faktiskt framemot! Kan ju bli roligt att se om inte annat!
Nu har jag legat ute i solen en timme, mer hinner jag inte just nu! Ska snart iväg till Göteborg och kolla in en lägenhet jag och Daniel har fått komma och kolla på! Så himla roligt och spännande! Första gången jag kollar lägenhet! Nu känns det verkligen som det där med att flytta hemifrån är på riktigt! Är inga höga förväntningar men kul ska det bli! :) Sen åker Daniel med mig hem! Blir en massa träning ikväll! Ska bli riktigt skönt att köra slut på kroppen!
Imorgon har jag Daniel 3 års dag! Så himla mysigt! Älskar honom mer och mer för varje dag! :) Det kommer vi fira i helgen då vi ska till Göteborg och bo på hotell, shoppa, äta ute, bio kanske och Liseberg besök! =) Har en väldigt mysig vecka framför mig!
Har ni något skoj inplanerat?!:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: