sandraalgotsson

bara sandra,

Lycka!

Kategori: Allmänt

Sitter hemma och kollar på tv, mer än så orkar jag inte idag! Känner mig väldigt trött så blir snart sängen! Imorgon väntar ju Göteborg med min älskling! Så himla mysigt ska det bli! Ska njuta till max! Skönt med lite lyx i vardagen tycker jag! Det behöver alla ibland!

Annars ikväll har jag varit och tränat, cx worx, måste säga att jag börjar tröttna på det passet, behövs verkligen bytas ut nu.. Blir väldigt tjatigt och inte någon direkt utmaning när man kör för länge.. Innan cx:en körde jag lite biceps och triceps inne på gymmet. Försöker få in lite mer gymträning! Efter det blev det sh'bam! Åh gud vad roligt det är! Var helt lycklig efteråt! Nu var det lite enklare än i måndags! Några steg satt och jag kunde ta ut dem lite mer! Är så kul verkligen! Jag levde mig verkligen in i dansen, tänkte att jag var i flickrummet och bara körde på!

Mitt självförtroende har helt enkelt växt! Många fördelar med min viktnedgång! Och detta är ännu en att lägga till! :)



Så sant! så se till att vattna lite extra hos dig själv nu!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Nu vill vi se de där före och efter bilderna som du snackat om !!! Nyfiken ;)

    2012-05-28 | 20:32:54
  • sandra säger:

    Ja det kommer komma så smånig om!:) Vem är det som frågar?

    2012-05-28 | 23:30:37

Kommentera inlägget här: