sandraalgotsson

bara sandra,

mat och träning.

Kategori: Allmänt

Är hemkommen från ett riktigt svettigt bodypump pass! Himla bra gick det idag. Ökade lite på tricepslåten så hoppas på träningsvärk imorgon! Sprang 15 minuter före passet med! Kändes som jag skulle kunnat sprungit hur långt som helst idag. Skönt när kroppen svarar på träningen! Har ju försökt att spring lite mera och märker faktiskt att jag orkar mer och mer!
Åkte sedan och handlade lite på willys, köpte hem stevia. Som är ett sötningsmedel gjort på steviaväxters blad. Ska bli spännande att använda det. Tänkte prova på att baka något med detta. Kommer att skriva om resultatet senare. Till lunch idag ska jag och Daniel laga tonfisklasange! Ännu en ny maträtt. Kul med lite nytt. Och bra övning inför framtida flytt. Bilder och kommentare kommer också senare på denna maträtt.

Håller ju som sagt på att nå min toppfrom! Bilder kommer att komma, ska ta nya bilder om några dagar för att se förändringen. Har ju dock varit sjuk och så så får ge mig själv någon extra vecka!

Det är en rolig utmaning att toppa formen men också en väldigt jobbigt och krävande utmaning! Gäller att ha folk som puschar än och verkligen vilja! Gå in för det med 110% !
Någon mer som håller på att komma iform till sommaren?? Hur går det för er?:)

Kommentarer

  • Anna säger:

    Jag håller på och i vissa stunder är det rätt tufft :) Men det går bra ändå tycker jag! Kämpa på Sandra!

    2012-05-08 | 17:50:08
    Bloggadress: http://markbladet.se/bloggar/traningsbloggen
  • sandra säger:

    Ja precis! det är det! men det gäller att kämpa vidare! är ju kul när resultaten börja komma med :D

    2012-05-08 | 21:25:53

Kommentera inlägget här: