sandraalgotsson

bara sandra,

Njuter av livet!

Kategori: Allmänt

Hej alla fina :)

Ligger just nu ute i solen i Uddevalla hos min älskling! Helt ljuvligt ute! Har varit ute på en morgonpromenad på en timme och ätit en god frukost med färska jordgubbar! Mums! Nu ligger vi och slappar lite.

Igår var jag ute och sprang igen! Så skönt var det! Blev 5 km och nytt personbästa! 30,30 min! Inte någon super tid kanske men för mig är det bra! Jag och mamma körde cx innan också! Lite utfall och benböj inne på gymmet vilket känns i bena idag!

Var också och kollade på en lägenhet igår i Göteborg! Riktigt fin tyckte vi så blir ett ja från oss får bara hoppas på att vi får den nu! Tror inte det men kan ju alltid hoppas! Så håll tummarna för oss!

I eftermiddag ska jag in till torp en svän och kolla efter lite studentpresenter! Kanske nått till mig själv med, brukar ju bli så ... Sen blir det träning tillsammans med hjärtat mitt!

Hoppas ni har en fin dag!

Kommentarer

  • mamma säger:

    Ha en riktig go helg

    vi ses snart

    puss o kram mamma

    2012-06-02 | 16:58:00

Kommentera inlägget här: