sandraalgotsson

bara sandra,

solig ledig dag!

Kategori: Allmänt

Åh jag är ledig! Så himla härligt! Har jobbat klart min helg för den här gången och nu väntar några dagars ledighet på mig! Och bättre kan man väl inte starta? Sol! Har legat ute med syrran och ätit massa frukt och lyssnat på disneylåtar några timmar! Hur härligt var inte det!

Nu har jag vilat en stund, tog en powernapp! Huvudet känns tungt efter jobbhelgen.. brukar oftast göra det när jag jobbat många timmar i sträck! Men det ska det snart bli ändring på! Ska nämligen åka och träna nu! OCh det kan jag verkligen rekommendera om man känner sig trött och lite sliten i huvudet! Träning och alla de endorfinerna som dansar runt i kroppen! Energi påfyllning kan jag säga! Känner att jag verkligen behöver det nu! Humöret är icke det bästa! Får hoppas att det blir bättre sen:)
Hoppas ni njuter av det fina vädret! 


njuter av det underbara vädret!!



Syrran ramlade av solstolen, så kan man med sola!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: