sandraalgotsson

bara sandra,

sparkat igång tisdagen!

Kategori: Allmänt

Nu är tisdagen igång! Härligt :)
Bodypump med mamma nu på morgonen! Härligt att nytt pass kommer nästa vecka, det behövs! Åkte sedan till Kinna för lite ärenden! Köpte iallafall en studentpresent till lillasyster nu! Nått litet till ska jag köpa sen är det klart! Tänk att hon tar studenten nästa vecka! Helt galet!
Fick en fråga om vart mina före och efter bilder har tagit vägen! Och jag kan säga att det kommer! Men inte riktigt än, men ge det någon vecka eller två så kommer det! Måste fota efter bilderna och så. Och är ju bara halvägs än! Men kul att ni är nyfikna! Ja ser lite resultat iallafall och känner skillnad med! Känner mig betydligt lättare! Härlig känsla!
Nu ska jag äta lite lunch sen ska jag och mamma iväg igen! I eftermiddag väntas det jobb! :)
Ha en fin dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: