sandraalgotsson

bara sandra,

torsdags mys!

Kategori: Allmänt

Har en supermys dag med min älskling! Tränade imorse, spinning och bodypump för min del! Gick riktigt bra! La på lite extra på bodypumpen med, känns riktigt bra! Hade dock en riktigt träningsvärk sen gårdagen. Körde Cx worx och sprang 5 km med mamma! Herregud vad jag springer nuförtiden! Kul! Kul att jag faktiskt orkar och tycker det är roligt! Blir nog en sväng imorgon med tror. Bodypump också!
Är verkligen i min livsform just nu och börjar faktiskt trivas med min kropp. Inte helt 100 än men en bra bit på vägen. Så är på rätt väg vilket känns riktigt bra!

Igår var jag och mamma hos min favorit mormor! Hade det mysigt, åt god mat och drack en massa kaffe! Så härligt att vara där uppe i Tosseryd hos mormor och Glenn!

Nu väntar jag på att min älskling ska duscha färdigt sen blir det ännu mer mys med film och idag bjuder pappa på sushi!! Wooho! Gott ska det bli! Det är jag faktiskt värd idag! :) Njuta lite extra av livet!!

You make me smile everyday! Love you.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: