sandraalgotsson

bara sandra,

the right way to start the week

Kategori: Allmänt

Jag har nog världens bästa mamma! Och idag fick vi några härliga timmar för oss själva! Frukostmys med smoothie för min del! Älskar smoothie! så gott! 

Vi bestämde oss att vi skulle springa idag igen! Ja det är sant jag har börjat springa och jag tycker faktiskt om det! Det är inte bara pest och pina att ta sig runt, utan faktiskt skönt och jag njuter av den friska luften i skogen, fåglarnas kvitter och att jag faktiskt orkar! Börjar förstå varför många människor älskar att jogga! Älskar att jogga kanske jag inte riktigt gör än men tycker inte lika illa om det längre! Får vara glad för det framsteget så länge. Vem vet kanske jag blir helt frälst jag också?
Nåväl jag och mamma åkte upp till Ksk och tog oss runt 5 kilometer! Gick helt okej, mina bena var lite tunga idag men jag kämpade på. Ungefär 30 minuter tog det. Ingen supertid men en bra tid för mig! 

Väntade in mamma som tog sig runt på 34 minuter! Hejaheja! Åkte sedan till gymmet för att köra Cx worx tillsammans! Sjukt snabbt går det passet, 30 mycket effektiva minuter! Märker knappt att man är där förens det är klart! Kul är också att jag känner mig så mycket starkare på det passet! Kul med resultat! 
Efter passet duschade vi och la inpackning i håret och bastade! Åh vad skönt det var! Ska försöka göra det mycket oftare! Vet att jag sagt det förut men skadar inte att säga det igen! :)

Nu har vi ätit lite lunch och nu ska jag och syrran snart åka och jobba lite! :)
Imorgon är jag ledig och är ledig fram tills på fredag! 

Hoppas ni har en lika bra start på veckan som jag har!

Kommentarer

  • eve säger:

    nästa gång hänger jag med också :) mysig stund idag! puss

    2012-05-14 | 19:33:35

Kommentera inlägget här: